Lipiec 27 2025 11:58:45
Strona główna Artykuły
 
Nawigacja
Strona główna
Artykuły
Kontakt
Galeria zdjęć
Szukaj
TWB Shopping Cart

Losowa Fotka

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z Kama Starachowice musisz się zarejestrować.

Ostatnie artykuły
Papierowa armata
Z dziejów rodzimej w...
Automat śpiewający
Nowy sposób fabrykac...
Mosty wiszące na łań...

Aktualnie online
Gości online: 20

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 3
Najnowszy użytkownik: marko1321

Kalendarz
Ni Po Wt śr Cz Pi So
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Nawigacja
Artykuły » Ciekawostki now » EU07
EU07
articles: eu07-535a.jpegEU07 posiada kabiny na obu czołach lokomotywy oraz gniazda sterowania ukrotnionego, dzięki czemu możliwe jest prowadzenie dwóch sprzęgniętych lokomotyw tego samego typu sterując obiema lokomotywami z pierwszej kabiny. Jednak lokomotywy serii 303E mogą być łączone tylko z innymi maszynami serii 303E w wyniku pewnych zmian, natomiast 4E można łączyć tylko z elektrowozami serii 4E. Wyjątkiem są EU07 od numeru 241 do 244 które można łączyć tylko z EP08[potrzebne źródło]. EU07 mają rozruch oporowy r11; regulacja napięcia na wirnikach silników następuje przez szeregowe articles: eu07-535.jpgwłączanie lub wyłączanie rezystorów z obwodu oraz szeregowe lub równoległe łączenie grup silników trakcyjnych (po 2 silniki połączone szeregowo w grupie). Równolegle do części oporów rozruchowych włączane są silniki wentylatorów chłodzących zespół rezystorów, co zapewnia uzależnienie ich obrotów od prądu rozruchu i daje charakterystyczny dla tej serii hałas przy ruszaniu. Ze względu na straty energii oraz możliwość termicznego uszkodzenia zespołów rezystorów trwałymi pozycjami do jazdy są pozycje bezoporowe r11; najpierw szeregowa, następnie równoległa, z możliwością bocznikowania uzwojeń stojana (rozkład prądów za pomocą oporników i bocznika indukcyjnego włączanych w obwód stojana i co za tym idzie osłabienie pola wzbudzania stojana) w celu zwiększenia prędkości obrotowej silników trakcyjnych kosztem momentu obrotowego.
Komentarze
#271 | Sam Konstas dnia styczeń 28 2025 10:25:00
I’m impressed by how insightful this blog is! The way difficult topics are simplified and presented so engagingly is fantastic. The practical tips and real-world examples are much appreciated. It’s obvious that a lot of thought and effort went into this. Morocco business eVisa cost varies depending on application details, but the process ensures convenience for business travelers. The eVisa simplifies entry, allowing professionals to focus on exploring Morocco’s thriving markets and opportunities. With straightforward online applications, it’s a hassle-free way to plan your trip. While costs may differ, the value of seamless access to Morocco’s vibrant business environment is undeniable. Stay informed and prepared to make your journey efficient and productive.
#272 | Max Kaya dnia lipiec 18 2025 03:45:53
EU07 lokomotiflerinin teknik detayları gerçekten etkileyici! Tıpkı bu makinelerin performans takibi gibi, futbolseverler için süper lig stats verileri de takımların oyun gücünü analiz etmek ve sezon boyunca gelişimini izlemek için vazgeçilmez bir kaynak sunuyor.
#273 | Max Avci dnia lipiec 21 2025 09:19:10
EU07'nin teknik detayları ve çift kabinle çalışma özelliği gerçekten etkileyici! Lokomotif tutkunları için harika bilgiler içeriyor. Teknoloji meraklıları kadar futbolseverler de galatasaray games ile heyecanı yakalayabilir, mutlaka göz atın!
#274 | Max Kaplan dnia lipiec 24 2025 05:29:10
Bu tür detaylı teknik bilgiler her zaman ilgimi çekmiştir! EU07'nin yapısı gerçekten etkileyici. Mühendisliğe bu kadar ilgi duyan biriyseniz, süper lig stats gibi verileri de mutlaka incelemelisiniz. Futbolda da analiz önemli!
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Przetłumacz stronę


44,882,097 unikalne wizyty
Electro-Info Niebieska
E-I Electro-Info
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2025 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.